söndag 12 december 2010

Vilken helg!

I fredags provade jag på knallelivet för första gången.... Det hölls julmarknad i grannbyn och jag blev tillfrågad om att delta.... Om man bortser från den fruktansvärda kylan.... så var det en annorlunda, spännande upplevelse....
..........Men allra bäst trivs jag nog ändå i mitt eget lilla Emakeri....

Igårkväll vankades det glöggfest...... Tio glada goda vänner intog vårt hus..... Det bjöds på olika snittar... glögg såklart.... julgodisbord.... och det bästa......många skratt!

Idag är vi lite möra men nöjda.... Tredje ljuset tänder vi .....och sedan ska vi bara mysa..... I morgon är det lucia..... Jisses, snart är det jul!
Hoppas ni haft en härlig helg!
/E.

4 kommentarer:

Vit dröm sa...

Vad härligt med lite fest med vänner, sånt är alltid skoj.
Önskar dig en fortsatt mysig advent!
Kram Anna

Lantligt i smultronbacken sa...

Så fint du har gjort med hyacinterna på pinnar. De är ju som finast när de är knoppiga tycker jag.

Kram Teres

EM sa...

Vilka fina bilder. Och så trevligt med lite kalas.
Knalleliv är bäst på sommaren (om det inte regnar).
ha en skön fortsättning på söndagen
kram elsamarianne

Unknown sa...

Vilket roligt sätt du ställt hyasinterna på köksbordet.
Önskar dig en fortsatt fin tredje advent.
Kram Ing-Britt

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...