torsdag 30 juni 2011

Turkos

Senaste loppisturen bjöd på lite färgglada fynd...
Jag är så förtjust i burkar... stora som små.... gärna rostiga, slitna, skavda... ju mer desto finare.... Galen? Ja lite kanske... ;)
Den lilla pillerburken jag fann senast var turkos.... såå fin i mina ögon...
Jag hittade lite andra färgglada ting... i morgon visar jag en utav dem...
Idag har varit en känslofull dag... Pappas kusin från amerikat är på sverigebesök... En underbar människa som jag lärde känna för två år sedan när vi var över hos henne... En mer sprudlande, tuff, fantastisk 72 åring har jag aldrig mött... Nu är hon här... det är stort!

4 kommentarer:

Vit dröm sa...

Underbar liten pillerburk det där :)
Vad skoj med ett sådant besök!
Ha en bra kväll!
Kram Anna

Lantligt i smultronbacken sa...

Det spelar nästan ingen roll vad det är när jag hittar något i den ljusa turkosa färgen, är så fin. Pillerburken förstår jag verkligen att du norpade åt dig

Kram Teres

Unknown sa...

Härligt med besök av en sprudlande krutgumma. Gillar verkligen när olika generationer kan umgås.
Söt pillerdosa du hittat.
Kram Ing-Britt

Lisa sa...

Ja tänk vad de har mycket att lära oss de erfarna damerna med skinn på näsan. Kommer än ihåg när jag var liten och den berömda Amerika Elin förärade byn med ett sommarbeök. De var stort de på landet. Ha en skön fredag ...

Kram Lisa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...