söndag 4 december 2011

Jag faller för "bloggtrycket"

Man är väl inte sämre än att man kan ändra sig?
Jag har varit på det bestämdaste med att inte ett horn kommer in i mitt hus... men då räknas väl inte älghorn? ;)
Jag har haft älghornet i Emakeriet och "bekantat" mig med det under en lång tid och igår när jag hade vägarna förbi, gick jag inom butiken, ryckte till mig hornet innan jag hann tveka... å upp med det snabbt på väggen hemma...

Familjen har lite blandade åsikter... Barnen tyckte det var jättecoolt, Herr P, jägaren i familjen tycket inte att det passade in (?!.. kan det bero på att han inte var skytten? ;)... å jag... jag behöver nog bekanta mig lite till...

Go 2:a Advent!/E.

4 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är faktiskt lite snyggt med horn iaf, här har de också smugit sig in ett efter ett...jag är nog lite inspirerad av bilder jag sett där annat material från naturen och grånat trä blandats med horn och fällar av ren eller fårskinn, det är snyggt...

Ha en fin andra advent!
Kram,
Regina

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Tycker det är fint med horn på väggen :)

Adventskram från Australien♥

Unknown sa...

Jag har oxå varit av samma åsikt som du men börjat gilla dem och tycker ditt var riktigt snyggt ;).
Skulle gärna pynta med ett renhorn framför granen till jul.
Önskar dig en fin 2:advent.
Kramar Ing-Britt

EM sa...

Mmm jag håller också på och "värker ut" ifall jag ska ta in det lilla bockhorn som hängt i sadelkammaren. Det skulle ju vara fint inne, men var? Ditt älghorn sitter perfekt där.
kram elsamarianne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...