lördag 3 mars 2012

What a day!

Vilken fantastiskt härlig dag!!
Vi har varit ute och lapat D-vitaminer..
Nu har vi verkligen den allra vackraste tiden framför oss..

.. "Mars, April har knopp i håret"..

För att skynda på det hela liite satte jag några grenar ormhassel i vatten... Just dessa grenar tycker jag är minst lika fina utan blad, men visst är det något visst när knoppar brister?

Mellomys ikväll igen.. Jag vet inte vilket jag ser fram emot mest.... Melodifestivalen eller godisskålen! ;)
Må så gott!/E.

2 kommentarer:

Marie - Systrarna sa...

Så fina bilder! Tror aldrig jag sett ormhassel som slagit ut, nu blir jag sugen att prova! Själv har jag själplockat tulpaner med löken kvar, en härlig knippe pastellig vårkänsla... Mellon ikväll lockar inte såå mkt, tråkiga artister i andra chansen.... Men blir nog sittande där ändå! Du får ha en mysig kväll!

vita drömmar och svarta tassar sa...

Så härligt att våren är på väg,allt som börja sticka upp i landet.....Ha r du snart öppet i din lilla mysbutik de va ett tag sedan nu!

Ha det bra i solen!
kram wivi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...