onsdag 11 april 2012

Äggigt än

Nej, men vad är det här för väder?
Hos oss har det varit mest regn hela dagen...

Hur har ni gjort nu när påsken är över? Ni kanske redan har hunnit städa bort den?

Efter jul brukar jag vara snabb med att få bort allt vad tomtar heter och andra juligheter...
Men påsken är jag inte riktigt lika trött på... Jag tror äggen får vara kvar ett tag till..

Ni missar väl inte att det är trädgårdsonsdag ikväll på TV? Jag och Herr P kommer sitta bänkade..

Här ska vi bli inspirerade!

Blockcitat

Må så gott!/E.

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Julen varar ju så länge, 4 veckor inna det är jul och så en bra stund efter så man hinner ju tröttna innan det skall ut, det hinner man ju aldrig med påsken.. Men idag försvann det lilla jag hade framme =)
Ditt pynt är bra mycket finare än mitt så det hade jag med haft kvar ett tag till..

Kram Mia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...