lördag 1 september 2012

Gammal skåpsmat


Jag erkänner!
Jag är en urusel bloggerska.. inte fixar jag något vidare här hemma heller.. Och till på köpet bjuder jag på gammal skåpsmat, inte ens en nytagen bild kunde jag få till..
Jag kunde ju inte ens låtsas att den är nytagen, för det kan vi ju alla räkna ut att inga pioner trivs och frodas i trädgården i detta höstlika väder..

Men kanske.. kanske kan det bli ändring snart..
Tyckte mig nämligen känna ett litet litet uns av pyssellust i pysseltarmen tidigare idag..

Go lördagskväll på er!

4 kommentarer:

EM sa...

Å det gör inget att det är gammal skåpmat. Jag återanvänder också mina bilder. Vi är ju för återbruk, eller hur?
Hösten är ju en perfekt tid för pyssel. Har just inhandlat ett nytt limstift. Det gamla var torrt... beroende på att jag inget limmat sen typ förra hösten. Nu ska jag vara duktig och sätta in nyttig-recept i nya fina album så jag verkligen tar fram dom när mat ska lagas framöver...
På köpet får jag då möjlighet att slänga en massa gamla tidningar...
ha en bra fortsättning på helgen
kram elsamarianne

Villa Ryttarängen sa...

Gör inget alls! Det är lika fint ännu. Kram Pia

Photo by Maria sa...

Gammalt eller inte spelar ingen roll, fint är det ju i vilket fall... =)

Ha nu en fortsatt fin söndag..

Kram Mia

Pysselpalatset sa...

Men det bara är så... livet kommer imellan och annat måste göras.... och jag njuter endå av bilden och längtar till stunden då man åter kan plocka sina kära pioner.... kram j

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...