lördag 27 oktober 2012

Barnrum nr:2


Jag fortsätter på Fabrikens torsdagstema: barnrum..
..och för rättvisans skull visar jag idag några bilder från pojkarnas rum..



Än så länge delar de båda rum, dels för att de trivs ihop och dels för att vi inte har fler sovrum på ovanvåningen och det känns skönt att alla sover på samma plan..

Idag har jag möblerat om och passade på att sortera ut leksaker som det inte leks med längre..(Snabbt som attan knäppte jag av några bilder på kameran också när det för en gångs skull var undanstädat där inne.. :)


Pojkarnas rum är vitt med snedtak.. för några år sedan gjorde jag ett tidskrävande projekt och målade en riddarborg i halva rummet..

Önskar er en trevlig helg!
Här känns det lite extra gott när det stundar höstlov..

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...