torsdag 10 januari 2013

Å, vad jag tycker om..


Å, vad jag tycker om.. å, vad jag tycker om gamla burkar!
Kan liksom inte låta bli om jag ser någon..
Min favorit är Nypon drick, kanske för att den har tillhört min farmor och betyder då lite extra för mig..



Däremot är jag inte lika förtjust i att det nu har förvandlats till ett vinterlandskap ute igen..
Jag som fantiserade om knoppar som brister, fågelkvitter och vår-i-luften-doft...
Ja,ja det är ju bara Januari så lite snö hör väl till..

Må så gott!

5 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbart vackert med gamla burkar, din nyponburk är super! Har aldrig sett nån sån innan..
Suck ja.. har är det vinter igen och känns som det håller på att bli kallare.. Knopparna lär dröja..
Ha en fin kväll.
Kram kram
Jessica

Sirpa sa...

Hej!Vad fint! Gamla burkar är så fina! Gillar ocså de mycket!
Kram Sirpa

Anneli sa...

Vilken härlig burk......nypondrick!
Kul att den gått i arv också.

Detta väder ja, snö igen vill jag inte ha.
Jag som precis börjar tänka växthusbygge...........

Kram Anneli

Frederica sa...

Gamla burkar är fint :)

Nja, lite besviken på snön blev jag också. Men samtidigt så vet jag att vintern inte är över på långa vägar, så hellre nu än när knopparna faktiskt slagit ut :)

Ha en fin kväll!
Kramar

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Gamla burkar är så vackra, härlig nostalgi!

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...