lördag 20 april 2013

Härligt mör och en udda samling

Vilken otroligt härlig dag!
Jag är sådär härlig mör efter en hel dag med trädgårdsarbete.. Som det har varit idag önskar jag att sommaren kommer att vara när den är som sämst.

Hoppas på fortsatt trädgårdsarbete imorgon, då är det dags för odlingsdelen att få sig en omgång..


Tänkte visa er vad jag samlar på för tillfället i skrivande stund.. Vad jag samlar på växlar ofta.. Just nu har jag fått lite dille på udda tallrikar, gärna gamla, gärna blåa men en och annan svart har det också blivit..



Jag har en samling udda kaffekoppar sedan tidigare och nu på god väg med ett gäng tallrikar..
Det är så smidigt att duka med udda för då är det inte hela världen om en går i kras, för det händer tro mig, med tre barn i huset...

Önskar er en fortsatt mysig lördagskväll..

4 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Samma här, en skön och slitig dag i trädgården . I morgon väntar lite till. Men sååå skönt och mysigt. Kraaaam Pia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Härligt att snön äntligen är bort så att trädgårdsarbetet kan börja. Fint med omaka tallrikar, det finna ju så många vackra mönster.
Kram,
Regina

Cissi - Lyckornas Hem o Trädgård sa...

Haha, skyll på BARNEN! ;-)
Men visst är det praktiskt att ha lite olika, så är det inte hela världen när man har många gäster. Vi har bara 12 vita assietter från IKEA, så om vi blir fler får någon annan äta från en vanlig mat-tallrik, inte så kul.

homebyCaroline sa...

Jag kanske är så illa tvungen att härma dig :) såg väldigt fint ut med dina udda tallrikar!

Ha en fin dag i solen!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...