lördag 23 november 2013

Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Hemmagjorda tvålar.. Glittriga änglar..
Veckan blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig..
Jag har legat sjuk..
Då är det inte mycket med en..
Idag är första dagen jag börja känna att det finns ork att vara uppe..
Kanske till och med ta mig för någonting..
Nu håller jag alla tummar och tår för att övriga i familjen kunde värja sig för mina baciller så de får vara friska..

Är det bara jag som känner mig lite smått stressad över att det är första advent nästa helg???
Varför är det så här varje år..
Att jag ska bli överumplad över att det faktiskt är dags..
Affärerna har ju haft julsaker framme ett bra tag så jag borde ju fattat vad det barkar hän..
Men ändå känner jag..
Redan?!?

Må så gott!


2 kommentarer:

Anki sa...

Man hinner aldrig riktigt fatta tycker jag... :-)
Rosékvällar på uteplatsen och adventsmys med julmust och pepparkakor håller liksom handen nuförtiden! Det är för litet avstånd i mellan - i allafall i mitt huvud! :-)

Underbara änglar!

Kram,
Anki

Anneli sa...

Håller med dig.............det går för fort.
Jag har liksom inte landat än efter den sköna och lååååånga sommaren.

Gott att du kryat på dig,
Kram Anneli

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...