lördag 5 december 2009

Dagen med stort D är här!

Min "grand opening" gick över förväntan... många hittade till min lilla butik och det är jag mycket tacksam för... Det var lite nervöst, tänk om ingen skulle komma... Jag har inte varit flitig med min marknadsföring utan litat på djungeltelegrafen.... och det funkade bra!

I Emakeriets egen blogg bjuds det på lite fler bilder från butiken, titta gärna in där!

Nu ska jag ladda om batterierna för imorgon är butiken öppen igen... Har ni vägarna förbi är ni varmt välkomna, det är sista chansen.... näst vi har öppet är inte förren till våren...

Hoppas ni får en trevlig helg... och tänk, imorgon är det andra advent!

/E.

1 kommentar:

Vitt är vackert sa...

Å gud ´vilken spännande dag det måste vart!! Va ganska nervöst innan va? :) Men va kul att det gick bra!!!!! Kunde inte tänka mig annat.:)

Hoppas ni har en skön helg!
Kram Ellinor

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...