torsdag 31 december 2009

En liten tillbakaglimt...

NYÅRSAFTON idag! En liten tillbakaglimt på det gångna året kan då vara på sin plats....
Det största som hänt vår familj detta året är så klart att vår lilla dosa föddes! Hon har nu blivit en 3 månaders glad tös som blir avgudad av sina båda storebröder....
En dröm har även gått i uppfyllelse det gångna året.... Jag öppnade min lilla hobbybutik Emakeriet, inte hade jag vågat drömma att så många som 90 personer skulle hitta dit under öppningen... Jag ser fram emot ett nytt spännande år i butiken.
Pysslandet inför nästa öppning är redan i full gång....
Tänk att vi har ett helt nytt orört år framför oss som ska fyllas, av mycket glädje hoppas jag....
Jag ska få bli moster för tredje gången, det är en stor glädje!
Bilderna jag visar idag är små julglimtar från mitt hem... snart är julskruden ett minne blott för denna gången.....
Här ser ni en av mina julklappar till mig själv! Quiltade filtar är så fina..... skulle vilja ha hur många som helst, men här är i alla fall en början...
Nu ska jag städa huset för sista gången detta året! Vad härligt det lät...
Jag önskar er alla som tittar in till mig ett GOTT NYTT ÅR!!
Ta hand om dig och de dina så ses vi nästa år igen....
/E.

7 kommentarer:

Vit som snö sa...

Wow, 2009 har varit ett stooort år för dej med massa härliga händelser. Önskar dej ett minst lika häftigt 2010!
Kram Cilla

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vill önska dig ett otroligt gott nytt år.
Kram Irene

Hvita Hjärtat sa...

Roligt att du tittade in på min blogg, som ju faktiskt råkar ha ett ganska likadant namn som din :O)

Ser att jag har mycket inspiration att hämta från din blogg, kul!

Önskar dig också ett riktigt gott nytt år!

Kram,
Jennie dvs. Hvita Hjärtat

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det har varit kul att följa dig innan, under och efter öppningen av din butik. Tänk att få göra något så spännande. Önskar dig ett gott slut på 2009 och ett nytt och lyckligt 2010!
Kram!

Lyckoslanten sa...

Slank in här för att önska dig ett Gott Nytt År! ♥

Pysselpalatset sa...

Som vanligt många och härliga bilder... ser att du har en skvallertomte... jag har en sådan sittandes året runt i mitt kök... han skvallrar för den riktiga tomten om jag inte sköter mig.... man måste vara snäll... kram och gott nytt år Jeanette

Mohamed Abdellatif sa...

الحفاظ على المنزل جافاً، والتأكد من عدم وجود تسريبات للمياه. تنظيف المزاريب المتسخة والمبللة؛ لأنّ النمل الأبيض ينجذب بشكل سريع إلى الأماكن الرطبة. إبعاد الخشب والحطب عن المنازل؛ حيث إنّ النمل يعتبر الخشب غذاءً له. سد الشقوق والحفرات التي قد توجد في المنزل، ومراعاة إغلاق النوافذ والأبواب بإحكام.

شركة رش مبيدات بحائل
شركة رش مبيدات بالاحساء
شركة رش مبيدات ببريدة
شركة رش مبيدات بابها

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...