måndag 11 januari 2010

UTLOTTNING!

Nu kommer den utlovade utlottningen!!
Vad kan man vinna då? Jo.... vinsten är en virkad "burkhätta" i vårig grön färg och ett hjärta av lera med spetsmönster på... Givetvis är vinsterna tillverkade av mig.
Som vanligt gäller:
En kommentar = EN lott
Länk med bild + kommentar = TVÅ lotter
Man behöver inte ha blogg för att delta utan ALLA är välkomna (lämna bara en kommentar som "anonym")!
Utlottningen pågår till den 31 JANUARI 2010
Nu är vardagen här efter jullovet... Vad snabbt man vänjer sig vid sovmorgon, men idag var det till att snällt stiga upp när klockan ringde för att hinna få iväg pojkarna till dagis...
Denna vackra gamla burken köpte jag hos Annalunda Ting här i Tingsryd... Jag var där igår och kikade i hennes mysiga butik... Butiken ligger i en fin stenkällare som är som klippt och skuren för vackra ting, både gammalt, skavt och nytt....
Nu blir det en kopp kaffe för mig innan det är dags att ta itu med det dagliga, ni vet.... städa, tvätta, laga mat... och förhoppningsvis lite pyssel också... /E.

32 kommentarer:

Lena/isklockan sa...

Vilka söta saker. Vill jätte gärna vara med. Jag har länkat på min blogg. Lena/isis

Sköna o Gröna Ting sa...

Käre nån..., denna utlottning vill jag ju INTE missa!!!!
Vilka underbara bilder det bjuds på och du..., jag älskar verkligen din söta butik, hade jag haft närmre hade jag gjort dig ett besök:)

Länkar med bild och hoppas på tur;-)

Ha en underbar vecka och kramar till dig
Marianne

Unknown sa...

Hej sötaste!!!

Va gullig du är!!! Blir så glad för din fina kommentar =)

Ser att du oxå har butik!! Kuuul...Blir det mässa för din del med nu!?!? =)

Önskar dig den bästa veckan av alla!! kramar Malin

Unknown sa...

Hej hopp!!

Ooooh så spännande att du bor så nära mig med en sådan mysig butik!!! Låter som en mysig sommar tripp..ti-hi...

Ha en underbar helg!! Lev, njut å va gla..kramar Malin

Handarbete/Pyssel sa...

Härligt vårit hätta!
Vad tar du för dem när du säljer dem? (en kompis till mig söker såna)

Ha en bra dag!

Golden&Vitt sa...

Åhh vilken utlottning, måste vara med.Fick vårkänslor i massor av dina bilder:)

Länka oxå:)

Ha en bra dag/annika

evamar sa...

Vilka fina vinster och vad händig du är. En annan som har tummen mitt i handen får satsa på att vinna.

http://evamar.blogg.se/2010/january/hatta-hjarta-31-jan.html

Anonym sa...

mamma mia vill gärna vinna en liten hätta och ett stort hjärta

miamaria_wannmyr@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med i utlottningen!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/01/31-jan-vinn-hjarta-hatta.html

självhäftande namnetiketter sa...

Vill gärna vinna den fin hättan :-)

Lillan sa...

såå fina. passar på att ta 2 lotter!
har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/january/hatta-hjarta.html

mail: litenmentuff@live.com

Love and be Proud sa...

Jag deltar gärna :) Välkommen till mig du också!!! :)

clea sa...

vilka fina och söta vinster! jag är jättegärna med! :)
jag tar två lotter, har länka i min blogg här:
http://cleaclea.blogg.se/2010/january/31-januari-burkhatta-hjarta.html
kram, clea

Monica sa...

ååå så skjønne de var. like veldig godt den hetten, jeg elsker jo å hekle selv, men har aldri sett en slik fin en før. Nydelig var den. klem fra Monica

Sizzy sa...

Klart man vill vara med :)

Har länkat: http://sizzytavlar.blogg.se/2010/january/hatta-hjarta-31-jan.html

Pysselpalatset sa...

Hej, hur kunde jag missa det klart jag vill vara med... jag länkar till Dig... kram Jeanette

Victoria sa...

Hej!
Vilken mysig butik...kul med dom virkade sakerna!
Jag är gärna med i utlottningen!
Länkar från min blogg!
MVH Victoria

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen av de två toksöta vinstpriserna! Tyvärr har jag ingen blogg så jag kan inte länka, men jag tar gärna en lott om jag får.:)
/Cicci (trasselsudden_[at]hotmail.com)

Ljuva Drömmar sa...

Hej!
Hittade till dig genom en länk nånstans.
Naturligtvis vill jag oxå vara med och tävla och jag länkar till dig ifrån mig.

Ska kika runt hos dig en dag jag har tid, tror säkert jag hittar mycket fint.

Ha en bra dag, kram Maria!

Millan sa...

Så fina saker du lottar ut. Jag vill gärna också vara med och tävla, och har länkat med bilden i högerkanten på min blogg
http://millanigulavillan.blogspot.com/

Kersti sa...

Jag får väl kommentera att det är utsökt att du sprider slöjdglädje o kunskap som du gör. Det är bara att tacka. Du vet att jag har din sida som favorit på skolan o tipsar eleverna på slöjden.
Kersti

ANNIKA sa...

Jag är med och tävlar i tävlingen...
Hoppas nu på lyckan..
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Vilka fina saker du lottar ut!
Jag vill gärna vara med, så en lott till mig.
Hälsningar Nina Christin

Hemmakatten sa...

Hej!
Vill gärna vara med på utlottning så klart! Jag har länkat till din blogg från min. Må så gott!

Annies Diary Deluxe sa...

Jag hittade till din tävling och blogg för första gången genom Pysselpalatset och glad är jag för det. Jätte fina och inspirerande bilder du har. Länkar dig som gadget med bild och även i min blogg-lista så jag har koll på dig efter tävlingen ;)
annieslycka.blogspot.com

Take care/ Annie

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hej!

Så fina ting, jag vill givetvis också delta så jag länkar såklart =) Trevlig helg

Anonym sa...

Vilka härliga saker!! Måste absolut "ta en lott" :)

/Johanna Öst

Ukka sa...

Oh all of this is wonderful! I am excited to be entered.I am leaving a comment so that's ONE! I will post on my blog about your giveaway so that is TWO!

MariaKF sa...

Jag skulle gärna vilja delta i din utlottning! Jag kommer att länka till dig på min sida.

Lillstrumpan sa...

Det är klart man vill vara med och vinna!

Skomakartummen sa...

åh, jag vill gärna vinna. Länkar givetvis till dig från bloggen kram sari

Anonym sa...

Åh så fina. Jag är gärna med och tävlar =)

Mvh. Kicki

kicki_m1(at)hotmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...