måndag 25 januari 2010

Virkfeber

Hur har ni det där ute i kylan?
Helgen som gått har bestått av födelsedagsfirande och loppisbesök och en hel del virkning...
Min P har gått och blivit 34 år... det har firats...
En snabb tripp till Lions loppis hann jag också med under helgen.... Kardor och en burk var några av de saker som fick följa med mig hem... Jag är lite svag för gamla burkar, ju mer skavda och nötta ju bättre...
Vad passar bättre i denna kylan om inte ett par virkade inneskor? Min virkfeber som jag drabbats av håller i sig.... Fler inneskor är på tillverkning....
Ni har väl inte missat min utlottning? Den pågår till den 31 januari skriv bara en kommentar HÄR så är ni med och deltar.....
Nu blir det till att värma sig med en kopp kaffe.... tänk om man kunde gå i ide och vakna upp i slutet av mars utav vårens solstrålar.... lääääängtar!
/E.

3 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Gamla nötta burkar är en favvo här med:)

Kram Annica

jimgreupner@yahoo.com sa...

Vad duktig du ar, det ar jatte roligt att lasa din blog.
Kram janeth

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vi har oxå haft födelsedagskalas i helgen. Och loppis hoppas jag få besöka kommande helg. Dina virkade tofflor ser så varma och sköna ut.
Kram,
Regina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...