tisdag 12 augusti 2008

Ja må hon leva...

....ut i hundrade år! I helgen har vi firat min födelsedag.. Hade det inte varit för alla presenter kunde man lika gärna hoppa över födelsedagen, det är inte lika kul att fylla längre som när man var mindre. Jag brukar precis ha blivit vän med min ålder när det är dags att vänja sig vid den nya.
I vart fall hade vi lite gäster här i helgen, min 4-åring hjälpte mig med bordsdekorationen.
Han har gjort iordning vasen till vänster, som blev finast!
Här är några av presenterna som jag fick. Ett härligt fågelbad som jag hade tänkt köpa själv (nu slapp jag det), en liten ängel, en lykta till värmeljus eller att dekorera i och så godis.
Vad kan vara bättre att ge till en godisgris om inte just godis.... Av mina svärföräldrar fick jag denna underbara tjocka dam !! Hon svävar just nu vid vår damm...
Visst ser det roligt ut när det droppar från henne? ... och det kommer det nog att fortsätta att göra ett tag till för här bara regnar det.... Vart tog sommaren vägen? /E

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...