söndag 24 augusti 2008

Köksdetaljer

Idag tänkte jag visa er lite detaljer från mitt kök. Först ut blir min hylla med diverse olika saker på. Klockan köpte jag till mig själv i födelsedagspresent, lika bra det för då får man det man vill ha =) Min andra "hylla" köpte jag för flera år sedan på en auktion, sambon tycker att den är skabbig och ofräsch men jag gillar den jättemycket!
Denna lilla mjölkkanna är från greengate, jag använder den som saftbringare till mina killar.
Då har denna helgen nått sitt slut, den har präglats av auktion och loppis för min del. Hittade en trevlig lokal loppis som jag besökte för både första och sista gången, det visade sig att den skulle slå igen för gott.... så dagen till ära såldes allt ut för halva priset. Ordinarie priser var redan låga..... så jag fick med mig en hel del hem..=) Fynden visar jag en annan gång....
/E.

4 kommentarer:

Leamarlené sa...

Vilka fina hyllor du har. jag ska få en sådan där hylla som du har med glas. Min man undrar med vad jag ska med den till.
:) Marlene

Vitt är vackert sa...

Hej

Va kul med en ny blogg! Vad fint du har det! Fina hyllor, Såå fina detaljer! Kannan är underbar!

Ha det bra!

Kram Ellinor

Home No.1 sa...

Hej och välkommen till bloggvärlden, tck för titten på min blogg =)
Jag gillar ditt utedass skarpt!!!

Kram Annica.

Skatan sa...

Hej och välkommen till bloggosfären! Kul med ett nytt "ansikte" :)

Önskar en fin dag,

/Skatan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...