fredag 25 september 2009

Rena julafton!

Se och njut! Vår trädgård är full av vackra dahlior, detta är en av nytillskotten för i år.... Den är jätte stooor!
Idag har det varit rena julafton för mig! Det anlände nämligen ett paket från panduro fullt med pysselsaker, det bara kliar i fingrarna, jag vet inte var jag ska börja! Det blir nog en sen natt!!
Men innan jag försjunker mig i mitt pysslande får det bli lite fredagsmys med familjen....
Fredagar är så underbara!!... och en hel helg framför oss.... Undra vad vi ska hitta på?
Kan tänka mig att det blir en del trädgårdsarbete, har en del perenner som behöver delas och bytas plats på... Sen om det blir som sambon och pojkarna vill blir det nog även lite rally....
... där emellan hade det ju dessutom varit bra om jag kunde föda ett barn... :)
Det är som att vänta på julafton att vänta på det lilla livet, skillnaden är bara att man vet aldrig när dagen inträffar...
Nu blir det en snabb kik runt på bloggarna så jag är full av inspiration när min pysselafton drar igång..... Trevlig helg!/E.

12 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt...Pyssla på!
kram EE

Vit som snö sa...

Vilken lycka att panduro kom just på fredag- pysselhelg är ju härligt!
Kram Cilla

Anki sa...

Härligt! Förstår att det kliar i fingrarna, hihi...

Ha en härlig pysselhelg! Kramis Anki

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Åh vilken lyllos du är. De ärju ljuvliga dina dahlior

Kram Annica

Luiza sa...

Fredags mys, är verkligen toppen så här års. Man har nästan längtat lite...

Vad vacker ramen blev, med nätet och alla dessa små saker upphängda på det.

Ha en underbar pyssel helg med mycket inspiration.

Kram/
Luiza

Viola sa...

Härligt med en till som älskar dalior, jag har trädgården full i alla möjliga färger....:) ni verkar få en härlig helg...pyssla det är livet det, ha det gott, kram VIOLA

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Panduropaketen är såå roliga att får! Så jag förstår att du är pysselsugen =)
Så många vackra saker du visar!

Ha en härlig lördag!

Kram Anita

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Morgon!!Så ärligt...bara ääälskar panduro!!!Mysigt att pyssla nu i hösttider!!!
Så fin daliha med!

HA EN SKÖN LÖRDAG!
kramis Millan ♥

Änglarnas hus sa...

oohh pyssel..var in på Panduro i onsdags och köpte på mig lite småsaker..så det pysslas nog lite här också!!

vad spännande med lite bebis på gång.. :)

Kraam Sanne!

Tess på Tilda och Mamma sa...

Härligt med pyssel, här hinner jag inte just nu. Brukar alltid beställa direkt när katalogen kommit men tyvärr har det inte funnits tid ännu. Kanske blir det kvällens lyxtid, att sitta med katalogen framför tv:n.
Tesan

Hanna sa...

Fina bilder.
Hanna

Anonym sa...

va e bebisen??!! nu måste den komma ut =)
kramar maja

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...