söndag 27 december 2009

Ett halvår kvar

Hej igen!
Jaha, då var denna julen över... Den har varit intensiv med bjudningar och släktträff men väldigt trevlig... Inte bidrog jag till något lugn heller när jag lillejulafton började på att slipa bänkskivor och handtag i köket för att sedan betsa dem några nyanser mörkare! Jag visar före och efterbilder en annan gång...
Pojkarna går runt i ett lyckorus nu när huset är fullt av nya leksaker... även pappan i huset befinner sig i lyckorus efter att barnen fått ett wii-spel i julklapp, behöver nog inte nämna vem som tipsat om just den presenten... ledtråd...det är inte jag.. :)
Nu är vi inne på slutspurten på detta året... och vi går mot ljusare tider.... Ett halvår till midsommar, härligt!
Morgondagen ska jag tillbringa med min underbara vän, P.... Tyvärr är det ofta på tok för långt mellan gångerna... Så i morgon blir det vår årliga pizza på samma restaurang som varje år sedan vi slutade gymnasiet... jag tror det är 10:e året nu...oj, vi börjar visst bli gamla!

/E.

Psss... jag har uppdaterat min butiks blogg, Emakeriet....

6 kommentarer:

Myownhome sa...

Låter som att du har haft en toppenjul. :)
Fina julbilder du visar!

Vitt är vackert sa...

Go fortsättning!!
Låter som er jul också vart kalasbra! För min lilla var ju paketsnörena det roligaste. Å för storasyster blev det nästan för mycket julklappar så när allt var öppnat satte hon sig och läste gamla böcker... Så fint du har det i vardagsrummet! Vilket härligt skåp!

Ha det bra! Kram Ellinor

Märta sa...

Härligt med en jul tillsammans med alla släktingar!
Här har det också varit en intensiv helg och nu är det så tyst i huset.
Vad fint du har det på alla bilder.
God fortsättning!
Kram Märta

ida sa...

God fortsättning! Har precis hittat till din blogg och tycker den är super.
Hoppas pizzan smakade bra :)
Kram Ida

Louise sa...

Ja det där med dataspel och pappor brukar man höra om :O) Gott nytt år!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ja nu har jag kopplat av ett par dagar efter en intensiv julhelg, men nu kliar det i fingrarna och jag vill sätta igång med nya projekt...nu när "projektet julen" är över för denna gång;-) Tänk bara ett halvår till midsommar...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...