tisdag 23 november 2010

I väntan på...

.... advent.... Pyntas det hos mig och alla andra i Fabriken.... Jag ska kika in där för inspiration sedan.. Gör det du också.....
Vi är lite halvknackiga här hemma idag så julandet går på halvfart.... och varvas med lite andra nya idéer som poppar upp i mitt huvud medan jag flyttar, donar och möblerar om....
I morgon skall jag visa er vad som har fått flytta in..... Ingen jul hos oss utan fattigmanssilver.... smällkarameller.... vita hyacinter.... och en och annan tomte...
Jag är ingen tomtefantast alls.... Fast någon här och där blir det....
Däremot är jag förtjust i hyacinter.... men jag tycker allt att de är allra finast när de bara knoppas.....
Må så gott!/E.

4 kommentarer:

EM sa...

Så mysigt det ser ut med dina fina dekorationer. Trevlig tomte har flyttat in också, ser jag.
Här finns knappt tid till annat än snöröjning. Liiiiite kämpigt...
men nu hinner jag sitta o blogga lite i alla fall.
kram elsamarianne

Så Vitt Jag Vet sa...

Skojig tomte du har på bordet!
Ja det blir trevligt med advent eller lilla julen som vi säger.
Kraaam
Sanne

himlaverket sa...

Skönt med någon mer som inte är tomtefantast...
jag har bara en mailegtomte...
å du har rätt i att hyacinterna är som snyggast i knopp.
Ha en bra kväll...
ullamaria

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Mysiga dekorationer...
*inspiration*

Kram från Australien♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...