måndag 25 april 2011

Påsk 2011

Tänk vad tiden gick fort....
....tänk så mycket vi gjort...
.....men nu är påsken slut för i år....
Vad har ni hittat på?
Här har det hunnits med allt från utflykter....
.....till påskfirande.....
Och däremellan massor med trädgårdsarbete....
.....och sommarvärme!
Odlingsdelen är så när som färdig.....
Nu fattas bara en massa grönsaker och växter i backarna....
I växthuset växer det så det knakar!
Vilken underbar tid vi har just.... NU!
NJUT!/E.
Psss... Missa inte min utlottning ett inlägg längre ner....

3 kommentarer:

EM sa...

Ja vi njuter för fullt. Dörren öppen, hunden och katten går ut och in som dom vill, och man behöver inte ta på sig nån tjock jacka...och sandaler, vad jag längtat efter att gå ut i sandaler!
Vi grejar i köket men unnar oss fika o mat ute, det är härligt.
må så gott
kram elsamarianne

Nyanser av vitt sa...

Visst är det underbart. Ha nu en fin start på kortveckan :O)
Kram Agneta

Ewa sa...

Härliga vårbilder! Undra just vad du kommer att plantera vid cyckeln? Idag har jag värk i mina "krattarmuskler" måste vila nu tills jag är ledig nästa gång! Den härligaste tiden är nu!!!
Kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...