fredag 28 oktober 2011

Kreativiteten sprudlar

Fredag igen... Känns som om jag skriver det titt som tätt...
En vecka går verkligen foort..
Bästa dagen på veckan... och ledig med de två små.. Härligt!
Kreativiteten blomstrar...
Jag ägnar dagen åt julpysslande... Det sys, stickas och målas... Barnen är minst sagt kreativa de med... Titta, vad fint de gjort med batterierna...
Kanske vore deras konstverk något för kvällens vernissage!?
Japp! Jag ska på vernissage ikväll hos en gammal jobbakompis..
Vi är ett gäng som ska beskåda hennes tavlor...
Hon målar inte själv... men har haft "turen" att vinna minst sagt "speciella" tavlor..
Go fredag på er!/E.

3 kommentarer:

Lisa sa...

Hej ...Härligt att vara så kreativ. Tyvärr så regnar det eller rättare sagt ÖSER det ner här. Så min kreativa sida ligger lite i blöt. Så söta hjärtan till jul. Ha en fortsatt underbar fredag med de små...

Kram Lisa

Anonym sa...

Åh vilken härligt kreativ dag du verkar ha... och härligt med kreativa barn också....

Önskar dig en underbar helg

Blommiga Karin sa...

Jag köpte en pysselbok i dag på Hem och Villa mässan så det kanske kan bli lite kreativitet här också...:-) Söta hjärtan du gjort!
MVH Karin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...