lördag 8 oktober 2011

Lyxdag

Huset skiner och blänker... tror aldrig det varit så här städat... Barnen och Herr P är och har varit hos farmor och farfar hela dagen... och jag har haft "egentid"... eller "lyxtid" kanske..

Vart fall har jag passat på att städa, kanske inte världens roligaste syssla men det känns faktiskt lyxigt att städa när ingen annan plockar fram i andra änden... så att man lagom tills man känner sig klar, får börja om igen...

Nu står älgsteken på spisen, morotskakan är bakad... så nu får de gärna snart komma hem..
Medan jag väntar, njuter jag av ett nystädat hem... man vet ju aldrig hur länge det varar.. ;)
Trevlig lördagskväll!/E.

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad härligt det låter.Ja dom tillfällen man får städa och fixa helt själv är inte ofta.Ha en skön kväll.Mys och njut.Kramar Rita ♥

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Såna dagar är härliga! Att bara få vara med sig själv en stund!!
Ha en fortsatt trevlig helg! kram!

Unknown sa...

Så skönt att få njuta av ett nystädat hem. Och vad duktig du vart som hunnit både baka, laga mat och städa.
Ha enn skön lördagskväll, kram Ing-Britt

LyckligaPraliner sa...

Åh vad underbart det låter. Älgstek och morotskaka MUMS!! :)

Ann-Louise

Linda sa...

Vilken fin blogg du har och ljusstakarn var jättefina!

Kram Linda

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Egentid är verkligen lyxtid! En liten stund åtminstone... sedan börjar jag längta, hihi! =)

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...