tisdag 22 november 2011

Helgen som gick..

En kanske inte fullt så "julig" helg som jag hade hoppats...
Det duggregnade lite lätt...
Inne hade jag skapat så mycket julstämning jag kunde med julmusik, glögg, pepparkakor, hyacinter och en och annan tomte... och så Lucian såklart!
Min skyltdocka Sonja fick lussa i skyltfönstret..

Jag är så tacksam för alla som kom till Emakeriet i helgen.... ...och glad för all positiv respons...

...och urtrött... och i ärlighetensnamn urless på att pyssla.. :)

Hoppas pysselsuget återkommer tids nog.. för nu gapar hyllorna tomma...

Emakeriet går i vinteride fram till våren...

Tack än en gång alla som kom!

Må så gott!/E.

3 kommentarer:

Norr om Köpenhamn sa...

Hej Evelina!

Tack för din långa mysiga kommentar. Ja, tid är inte riktigt det man har just nu och speciellt inte efter att ha varit mammaledig så länge ;o) Lite inlägg hinns det med då o då, men att kika in och kommentera kommer man lite efter med!
Jättekul att se så många bilder från din butik, den är mycket större än vad jag trodde ;o) Du har gjort den så himla fin och jag säger det igen; vill så gärna besöka den snart :o)

Du får jättegärna maila mig:
ulrika_horn@hotmail.com

Hoppas att du får slappna av lite nu efter en intensiv pysselperiod och njuta av lite glögg och peppisar i adventsmörkret!!!
Kramis
Ulrika

Unknown sa...

Så fint du ar i ditt emakeri. Skulle önska du fanns lite närmare så jag kunde göra ett besök :).
Om du njuter av lite adventsmys ett tag nu så ska du se att pysselsuget kommer smygande igen ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Anonym sa...

Åh så mysigt ditt Emakeri är. I vår måste ett besök helt enkelt planeras in;)

Önskar dig en härlig dag och du pysselsuget kommer nog åter ska du se;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...