fredag 18 november 2011

Mjukt

Fredag...igen!
Ledig dag och mycket som ska hinnas göras.... vet inte riktigt hur jag ska bära mig åt!?
Huset är minst sagt eftersatt... Dammråttor och ett enormt tvättberg...
Veckans vakna tid har ägnats åt pysslande inför Emakeriet... jaa.. med undantag för en liten vinkväll med tjejerna då... :)
Idag ska det sista fixas... och i helgen med start imorgon är det JUL i Emakeriet!
Pirrigt och spännande!

Sååå som ni förstår hinner jag inte sitta här idag... fastän det är mjukt och gott!

Jag delade ett fårskinn i sex bitar.... och voalá!
Mysiga, varma sittdynor till pinnstolarna i köket... Nu måste jag ta tag i dagens långa att-göra-lista.. Go fredag på er!/E.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Du har så fint gumman.
Önskar dig stort lycka till inför din helg med jul i emakeriet.
Kram Ing-Britt

EM sa...

Ja ibland får man verkligen prioritera... surt efteråt när alla måsten ska tas om hand...
men nu har du ju nåt roligt och spännande att se fram emot.
En liten stund på de goa skinnen får du allt unna dig, så att du orkar med helgen. Lycka till!
kram elsamarianne

Anonym sa...

ÅH så härligt det låter med jul i Emakeriet... Måste helt enkelt ha "Vägarna förbi" endag;) Så smart med fårskinn på stolarna, har precis suttit och funderat på vad jag ska göra för att inte förfrysa rumpan när jag sitter på våra;) Skönt att du löst problemet åt mig.

miscellanea sa...

Das sieht ja wirklich sehr weich und kuschelig aus und passt hervorragend zu den Stühlen.
Viele Grüße
Petra

In my house sa...

Ohhhh, ska du spaá på ronneby brunn =)=) bada utomhus är mysigt där i tunnan.
Självklart är vi kvar på fredag =) detta är ett framtidsprojekt nästa år... Kram kram och hoppas att vi ses!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...