lördag 26 oktober 2013

Hurra för Washitejpen!


Lördag... Härligt!
Fast vi har en sjukling i huset.. Mellanpojken N har feber och magont och ligger nerbäddad i soffan den lille stackarn!
Herr P och de andra barnen är och tittar på kusinen som spelar hockeymatch.. och jag pysslar..
Jag har nog i runda slängar börjat på tio olika projekt nu.. att jag aldrig kan hålla mig till en sak åt gången.. Suck!

Jag tror att det är det där med advent som spökar.. Det närmar ju sig verkligen och jag vill hinna göra massor innan dess..

Allt behöver ju inte vara så där värst avancerat och  ta en massa tid... Som värmeljusen visst racksingen blir de snyggare med noter? I alla fall om man som jag ofta har dem på små fat..
Hurra för Washitejpen!

Go lördag på er!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...