söndag 27 oktober 2013

Ursöta ministjärnor!

Jag fortsätter att lovsjunga Washitejpen idag också!
Vilken grej alltså!
Glöm kladd med decoupagelim..

Pysselfebern som drabbade mig igår medförde att ett gäng småstjärnor fick just Washitejp på sig..

Tänk vad söta de kommer att bli i en liten minigran till jul i ett hus nära mig! :)

Pss.. Blir man sugen finns de till försäljning i Emakeriet den 7:e december.. Även hjärtan..

Fler söndagsbilder finns i vanlig ordning i Fabriken..
Nu fortsätter jag mitt pysslande..
Härlig söndag på er!

4 kommentarer:

KNAADA sa...

Härlig söndag på dig också!

Vad kommer det sig att det är så okej med julinspiration i oktober på bloggarna? Jag sitter och myser :) Underbara bilder!

Men hade det varit en skyltning i butik hade jag tyckt det var väl tidigt sådär som vi tycker varje år :)

Villa Ryttarängen sa...

Jättesöta små stjärnor. Passar fint lite här och där. Kraam Pia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka söta stjärnor!!! De blir fina till advent och jul!
Kram,
Regina

Fint o Fult sa...

Vilket superfint och fiffigt pyssel! Jag som precis slängt iväg en hel påse med små ministjärnor på vår loppis...måste nog springa ut o kolla om dom finns kvar, det där pysslet måste ju absolut prövas :)
Och jag håller med Knaada i inlägget ovan, så himla mysigt med julinspiration bland bloggarna!
Ha en fin söndag, kram Monica

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...