fredag 13 augusti 2010

Ännu en....

.... födelsedag i huset... Denna gången är det jag som närmar mig 30 med stormsteg... 29 år blir jag idag, fredagen den 13:e...

Otursdagen..... Det mest otursaktiga vi har drabbats av idag är getingstick. H lyckades bli stucken på foten, han har klarat sig innan när här har vimlat av getingar och nu när här finns så få kvar då lyckas han bli stucken... Otur och otur det kunde ju varit värre, han är i alla fall inte allergisk..

Pojkarna har dekorerat födelsedagstårtan... Det blev en riktig godistårta... Nu väntar vi bara på att P ska komma hem så vi kan få oss ett smakprov och ta helg.. Det bästa med hösten och att jobbet har startat ( för en i huset i alla fall) är att de där fredagarna återfår sin storhet och blir magiska igen.. För visst är det något visst med fredag? /Födelsedagsbarnet E

1 kommentar:

EM sa...

HIPP HIPP HON LEVE HURRA HURRA HURRA HURRA!!!
så hurrar du för mig om tre veckor när det är min tur :-)))))
grattiskramar från elsamarianne
ps. gissa vad det står för ordverifiering här under nu. gration. hi hi
förkortning på gratualtion

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...