måndag 23 augusti 2010

Pirr

En pirrig förväntansfull kille och en minst lika pirrig och förväntansfull mamma....
Stora killen börjar i förskoleklass.... och idag var det upprop.... Tänk att min H har blivit så stor så att han börjar i skolan....

I morgon gäller det på riktigt... Skolbuss för första gången och skolan med nya kompisar...

Tur att vi känner en av fröknarna sedan innan...

Mitt senaste skap... en väska... Inga vidare bilder jag fick till... men det var det bästa jag kunde åstadkomma... Bättre på att ta kort är mannen i huset. Han har just startat ett litet fotoföretag... Vi var i studion igår och plåtade barnen (kortet finns här intill).. Kika gärna in på hans blogg, klicka HÄR.
Må så gott i solen! /E.

2 kommentarer:

Lilla hjärtat sa...

Jättefin väska.En sån skulle jag gärna ha.
Ja det ¨år så fort med barnen. Jag tycker att min tjej nyss började i 4:an men i dag började hon i 8:an.
Ha det gott
Kram A-K

Märta sa...

Ja vilken spännande dag! Tänk stora killen och skolbuss också!
Jättefin väska du har gjort!
Ha en bra vecka!
Märta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...