lördag 27 september 2008

Kräftis..

Igår var jag och min 4-åring i stan för att kolla hans hörsel. Givetvis passade vi på att gå i affärer, fika och ha det mysigt. Jag lyckades få tag i tapeter till mitt nya "lilla" projekt här hemma. Jag håller nämligen på att göra om i ett fd matrum. Hur det blir kommer jag att visa sen när det är klart och det lär nog dröja ett tag..... Igår började jag måla taket... suck... vad jobbigt fick ont i armen efter bara några brädor....=( Det var svårt att fota tapeterna, men de är i alla fall gråa med vita medaljonger på. Köpta på Rusta för överkomliga 75 kr/rullen.... Tänkte att det passar mig eftersom jag gör om här hemma titt som tätt och kanske har tröttnat på tapeten om ett halvår....
Ikväll ska vi på kräftskiva hos några vänner..... Jag gjorde dessa "påsar" som jag ska stoppa någon liten gåva i till värdinnorna....
De blev kanske lite somriga..... =)
Trevlig kväll/E.

4 kommentarer:

Kannor och karaffer sa...

Åhh vad gott med kräftor - vill också ha det nu...

Jättefina påsar du gjort - vänninan bli nog glad :-).

Ha det så kul!
Hälsn.
Ann

Mjuka sa...

Åh kräftor, så gott det låter!! Tycker dina påsar blev jättefina!
Ha en skön söndag
kramar M

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Trevlig med kräftskiva och påsarna kommer nog din vän att uppskatta.

Du köpte väl en tvättbar klädsel...det är ett måste för vita soffor ;P
Rakspegeln du målat blev ursöt :)

Kram / Therese

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Hej igen! Du har något att hämta hos mig :)
Kram / Therese

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...