tisdag 23 september 2008

VAB

Jaha, då vabbar man för anda dagen... Min lille pojk har feber, men idag har det börjat vända. Nu orkar han t.o.m hjälpa mamma med lite pyssel... Först ut blev några strutar... jag tror jag har fått dille på att göra strutar, det är ju så enkelt och blir så fint när man dekorerar med dem.... Sedan har jag målat en gammal rakspegel, vart den ska stå blir en senare problem.
Måste visa mina fantastiskt fina virkade inneskor från Lindex. Nu hänger de i hallen men de kommer att användas flitigt kalla vinterdagar.
Funderar på att försöka mig på att virka egna.... kanske som julklapp till någon?
Nu ska jag kika runt på alla fina bloggar.... Det är det positiva med att vara hemma, att man har lite extra tid för att ägna sig åt "ögongodis".
/E.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...