tisdag 2 september 2008

Vabbar och pysslar

Jag är hemma och vårdar sjukt barn och har då passat på att pyssla en del.... Först ut är några strutar gjorda av tapeter, jag fyllde dem med tidningspapper i brist på lavendel =). Har länge tänkt att jag ska slå in några ljus, så det passade jag på att göra...
Min trollhasselgren kom äntligen upp i tv-rummet. Hängde några lyktor i, vi provtände dem igår kväll, det blev så mysigt när grenarna skuggade sig i taket...
Titta! Måste visa den fina Tilda-ängeln som har flyttat in i vårt hus. Denna vann jag på en auktion på Tradera för ett tag sedan.
Nu hoppas jag att lillkillen kryar på sig så jag kan återgå till jobbet imorgon.
/E

3 kommentarer:

Leamarlené sa...

Hoppas ni kryar på er. Här har alla varit jätte förkylda. Måste vara det konstiga höstvädret som gör det.
Jätte fina strutar och ljus du har gjort. Du har laggt upp dom så fint på en bricka/fat.
:) Marlene

Marie sa...

Vilka fina saker du har pysslat ihop och vad vackert det var med lyktorna i grenen.

Ha en bra dag!
Kram Marie

Inspiration i vitt sa...

Vad pysslig du är och vad du skapat mycket fina saker.Älskar trollhassel, det är så fint att dekorera med.
Kram/Ingela.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...