fredag 19 mars 2010

Äggtips!

Två dagar kvar tills jag ska få piffa och puffa i Emakeriet.... Åå, det kliar i fingrarna...
Det är riktigt spännande att packa upp mina lådor... Jag bara gör saker och stoppar ner i dem... många saker glömmer jag att jag gjort....
Nu är det bråda dagar, mycket behöver tillverkas till butiken.... Ibland blir det mycket gjort på dagarna, ibland mindre, allt beror på den lillas dagsform.... Mitt mål är i alla fall att få något gjort till butiken varje dag....
Idag har varit en av de bättre pysseldagarna, mycket har blivit gjort... som dessa armband...
"Påsklådan" har kommit fram idag efter att jag har ägnat två dagar åt att leta efter den.... Konstigt ibland blir det svårare att hitta efter att man städat, har ni också varit med om det fenomenet??.....
Ett litet tips om ni vill ha ägginspiration? Kika in på Hannas blogg www.hannasform.blogspot.com .... Där finns massor och kanske känner ni igen några ägg... ;)
Fredag igen... fredagsfikan avklarad nu återstår ett glas fredagsrött... eller två...eller tre..eller en bag-in-box!... eller kanske ett...
Vi hoppas på en trevlig helg med många glimtar av solen! /E.

3 kommentarer:

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Vad kreativ du är, jag måste titta på hela din blogg nu.
kram Anette

Tigris Predikantan sa...

Ovanligt och fint!
:)

think shabby sa...

Thank you for the compliment...your blog is beautiful!!Kiss!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...