onsdag 3 mars 2010

Underbara sol!

Mars månad.. smaka på det.... Nu går vi in i de härliga vårmånaderna.... Och inte har vi blivit besvikna... Än så länge har mars bjudit på många fler soltimmar än vad vi fått under hela vintern! Tänk att man kan bli så glad av solen.... det spelar inte ens någon roll att man knappt kan se ut genom de oputsade rutorna och att varje liten smutsfläck på köksluckorna syns.... man är ändå på ett strålande humör!
Tänk vad härligt, snart blir vi av med alla vinterkläder och vårjackorna får komma fram... I helgen var jag och ett glatt tjejgäng i Malmö och vårshoppade.... Ni kan ju bara tänka er hur söt min lilla kommer att bli i sin nya vårjacka....
Senast jag "loppade" hittade jag ett gäng våriga grytlappar för ynka 3 kr styck...
Jag har samlat på mig en hel del grytlappar sedan tidigare och vad jag kommer att göra med dem ska ni snart få se....
Passa på att njut nu i solskenet! /E.

1 kommentar:

Vit som snö sa...

Vad vackert du pyntat hyllan! O en ljuvlig vårjacka till lillan!
Här har solen lyst med sin frånvaro hela mars, jag hoppas den dyker upp snart!
Kram Cilla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...