onsdag 17 mars 2010

Varför betala mer?

Tack för alla fina kommentarer om mina ägg i förra inlägget... Visst har jag gjort dem själv och fler är på tillverkning....
Har ni märkt att det är mycket ljusare på morgonen nu? Det har i alla fall mina barn gjort, som numera slår upp sina blåa vid 6.00... Tur att de kan tänka sig att ligga och mysa tills klockan ringer vid 7... Kanske är det dags att skaffa mörkläggningsgardiner i alla sovrum.....
Gamla kaffekvarnar kan man köpa lite här och var i olika webbutiker och på loppisar.... men varför betala uppemot 250 kr när man kan köpa en för 8?!
I dag ska jag och min lilla bara vara hemma och skrota... det är så skönt att bara vara ibland.... /E.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det lät härligt...vara hemma och skrota! Det skulle jag också vilja göra nån dag, idag är jag lite sisådär ledig, sitter med bokforingen nu och ska strax iväg till butiken.

Det var ett riktigt fynd 8!:- för den söta kvarnen.

Kram Pernilla

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej fin kaffekvarn!
Jag får nog köpa en till mig själv innan de tar slut.
Kram Anette

Tigris Predikantan sa...

Det var inte fynd ... det var FYND! *ler*
:)

Bittan sa...

Tack för kommentaren. Såg att du snart öppnar butiken ,ska försöka ta en utflykt till dej lite längre fram :-)
Ha en trevlig helg // kram Bittan

Helena, the Swenglish Home sa...

Hej,

Vilken otroligt fin blogg du har och så underbara saker du gör! Hittade till dig via dina läckra ägg hos Hannas Form och ser fram emot att titta in igen. Tack för härlig inspiration!

Varma hälsningar,
Helena, The Swenglish Home

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...