måndag 1 augusti 2011

Augusti..

... inleddes med strålande solsken...
Jag har jobbat på färgen... både min egen och husväggens...
Tur att man kan förena nytta med nöje!
Hoppas sommarvärmen håller i sig ett bra tag till....

Sist beklagade jag mig över uteblivna loppisar... Och i brist på andras loppisar fick jag besöka min egen i Emakeriet...

(Tack föresten alla ni som tittade in igår när jag hade öppet!)

En gul lampa... i riktig härlig pippigul färg fick åka med hem.. Hade inte en aning om att lampan ens fanns... Troligtvis har Herr P haft den i sin ungdoms glansdagar.. :)

Må så gott alla! /E.

1 kommentar:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Så bra att ha en egen loppis=) Det har jag med...i förrådet. Där måste jag fortsätta att röja, men förstår inte att jag kommer på tusen andra saker som är roligare?

Ha det gott!
Kram,
Regina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...