fredag 12 augusti 2011

Bara en siffra...

Idag flyttas det möbler... än hit... än dit...
Det ska göras plats för kalas!
Bloggerskan i huset har födelsedag imorgon... och jämt fyller hon visst också... :)
Så det måste firas!!!
Ingen åldersnoja här inte... blink,blink... okej då... kanske lite...
Tur att jag har festen att fokusera på... och den där åldern det är ju bara en siffra... eller hur?
Ram med florabilder har kommit upp på väggen i hallen på ovanvåningen...
När det har kånkats färdigt här ikväll... ska jag ta mig ett välförtjänt glas rött!

OJ, vad roligt det ska bli med fest!

Go fredag på er!/E.

10 kommentarer:

Vit dröm sa...

Nämen vad härligt med fest! Ha det så jättekul imorgon!
Kramar Anna

Betong ute och inne sa...

Åh vad skoj, ha nu en riktigt bra dag i morgon och grattis i förskott....
Kram Malin

azalean sa...

Hoppas du får en hejdundrande fest! Och många paket!
Kram Anita

Vitt hus med svarta knutar sa...

Klart att det bara är en siffra, det viktigaste är hur man känner sig.

Önskar dig en riktigt fin födelsedag och ett hejdundrande kalas med många goa nära och kära och massor av paket!
Kram,
Regina

Norr om Köpenhamn sa...

HIPP HIPP HURRA på din födelsedag imorgon kära du!! Hoppas du får en alldeles underbar o speciell dag :o)
Himmel, om två år nollar jag igen :o/ (men ingen åldersnoja här heller....eller?!??)

Ska bli kul att höra om festen sen.
Ha en urkul helg!
Stoooor kram från mig :o)

Anonym sa...

Stort grattis på födelsedagen imorgon.

Vad fint det blev med Flora-bilderna, kan inte riktigt titta mig trött på dem;)

Ha nu en ljuvlig dag imorgon

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Grattis!
... bara en siffra!! Om två år fyller jag också jämt. Huga... 40 ;) fast jag känner mig bara som 25 hihi

Kram från Australien♥

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Grattis, grattis, grattis! =) Fick veta från systrarna Karlsson att du fyller år i dag!

Om du vill ha chansen på en extra present kan du kika in hos mig, jag har en liten utlottning. Du kanske vill vara med?

Kram kram ♥

Cecilias kreativa sida sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas det blev en lyckad fest!
Kram Cecilia

Lisa sa...

Grattis till dig hjärtat..Det är bara skalet som ev åldras inte insidan där är vi alltid ungaom än förhoppningsvis lite klokare med åren. Ha en underbar fest..

Kram Lisa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...