lördag 27 augusti 2011

Chock

Kikar in en snabbis..
Inte har jag varit allt för aktiv på bloggen denna veckan och det har sina förklaringar.... Inget vidare sällskap som sambo har jag varit heller, bara trött... Jag har chockat kroppen efter två års föräldraledighet med att börja jobba... Hur roligt som helst, men en omställning vill jag lova...
I morgon är det dags för lite annat jobb... också hur roligt som helst... Emakeriet hålls öppet då..
Så idag har jag knåpat ihop lite blomsterbuketter som ska finnas till försäljning... Kokat lingonsylt, gjort plommonsaft och lagt in egenodlad gurka har jag gjort tidigare i veckan..
Må så gott!/E.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh du är tre timmar bort enligt kartan på Iphonen... så någon utflykt hinns inte med imorgon. Men ska genast försöka planera in ett besök hos dig en annan söndag, för det är ju trots allt bara tre timmar bort;)

Önskar dig en trevlig dag imorgon, sälj så det ryker men spara lite godbitar tills jag hinner komma på besök;)
Annie

Lisa sa...

Åhh så mysigt de låter med allt de hemkokt och så fina bilder och blomster. Ja jobba efter ledighet de tar allt på krafterna. Ha de så allra bäst imorgon nu..

Kram Lisa

Unknown sa...

Vad flitig du har varit trots att du börjat jobba. Både kokat sylt och lagt in gurkor mm.
Blombuketten var riktigt fin.
Ha de gott och lycka till i butiken imorn, kram Ing-Britt

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj!

Förstår din "chock", bara att komma tillbaka från semestern är ju jättejobbigt, hihi! Hoppas du får tid att vila upp dig tills det är dags igen. =)

Kram kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...