söndag 14 augusti 2011

Vilken födelsedag!

Aldrig har jag blivit så uppvaktad!
Först "skönsång" av Herr P på morgonkvisten och som grädde på moset... över 20 st påringningar... och jag kände inte en enda av dem!
Alla var de intresserade av ett växthus som bortskänktes.. :)

Vädergudarna var på min sida... eller har jag bara varit ovanligt snäll hela året... det bjöds på strålande solsken!

På kvällen kom ett glatt gäng på 24 st och firade mig långt in på småtimmarna! Det kanske inte är så pjåkigt att fylla 30 i alla fall! :) Jättefina presenter fick jag också! Lyckliga mig! Den vackra blombuketten har syster min bundit till mig...
Må så gott!/E.

12 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Grattis på födelsedagen.Bara så fina och söta blommor har du fått.Skoj med paket också.Ha en trevlig kväll.Kram Rita ♥

Unknown sa...

Stort grattis i efterskott.
Vad kul att du haft en så bra dag med massor av firande.
Så duktig din syster är med blommor, så fin bukett och den vackra formen skulle jag inte ha något emot ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Lantligt i smultronbacken sa...

Stort GRATTIS i efterskott.

Vilket fint turkost Gerbera fat. Antar att du fick det i present. Vilken lycka

Kram Teres

Anonym sa...

Låter som om du haft en härlig 30-års dag och tänk nästa år får du fylla 30 igen om du vill (Själv har jag stannat vid 30 för det kändes som en bra ålder)

Önskar dig en skön kväll
Annie

Amanda sa...

Grattis! :) Verkar som att du haft en super dag!

Kram Amanda

Lisa sa...

Grattis till dig gumman. Verkar ha varit en riktig kul dag med lagom bus och mys. Och vilken vacker bukett..Ha de bäst..

Kram Lisa

Photo by Maria sa...

Grattis!!
Åh vad snopna de som ringde måste ha blivit, ja du med.. ha ha..

Så fin bukett i snygg form..

Kram Mia

Petra-Lantlig Charm sa...

Grattis i efterskott och välkommen till 30+!!
Åldern är bara en siffra så inte är det farligt att bli äldre på pappret, hihi! Jag är 35 å njuter massor av livet!!

Kram

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Låter som om du hade en underbar dag!

Kram från Australien♥

Vintage House sa...

Grattis i efterskott låter som du hade en toppen helg och fina presenter oxå:)
kram i regnet
sandra

Anneli sa...

Hurra , hurra lite i efterskott!
Hoppas det går bra det med.

Vilken söt bukett

Kram Anneli.

miscellanea sa...

Alles Gute zum Geburtstag! Alle Deine Wünsche sollen in Erfüllung gehen.
Viele Grüße
Petra

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...