onsdag 17 augusti 2011

Kvinnan i mitt liv!

Idag har hon flyttat in...
Låt mig presentera för er....
Sonja!!!

Vi har tvättat henne och klätt henne... Mellanpojken N tyckte att det var lika roligt som jag... Lilla D tyckte att det var märkligt med en sååå stor docka.. Hon visade ivrigt Sonja sin egen docka...

Tur att jag är på förskolan i morgon och kan förklara... Det låter nog minst sagt lite annorlunda när N berättar om Sonja som har flyttat in.... och kanske ännu lustigare att mamma bar in henne och att han själv bar armarna.. :)

Vacker som en filmstjärna... Hoppas hon kommer att trivas hos oss... Hon få bo i huset ett tag sedan får hon flytta till Emakeriet, hon kommer passa perfekt där i skyltfönstret.
Go kväll på er!/E.

7 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad trevligt att Sonja flyttat in! Hon bär sannerligen med sig ett skimmer av förflutna tider och grace! På min näthinna flyktar filmscener i svart/vitt fram...

Ibland kan saker som händer och hur man berättar om dem bli lite kul...mamma bar Sonja och jag armarna...hihi vad de ska undra.

Ha en fin kväll!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Åh så vacker Sonja är, en riktig filmstjärna av klass.

Önskar dig en skön kväll

Kirsikka... sa...

Vilken fin dam!
Kan tänka mig hur allt skulle låtit från ett barns mun.. :)
Ha en trevlig kväll!

Unknown sa...

Vilken härlig dam av lite finare klass, hon kommer helt klart dra blickarna till sig i fönstret vid emakeriet.
Ha en fortsatt skön kväll och bra torsdag, kram Ing-Britt

Lisa sa...

Oj så ljuvligt att få äran att ha en sån dam inneboende. Avis på dig nästan. Hon var verkligen vacker. Ja förstår att dom undrade,hahhaa..

Kram Lisa

Norr om Köpenhamn sa...

Välkommen Sonja till blogglandia ;o) Ja, det hade varit roligt att höra barnens reaktion.
Ibland cyklar jag förbi ett hus som har en sån i fönstret och jag blir lika paff/kanske lite rädd varje gång ;o)
Men de är väldigt bra att dekorera på.

Ha en riktigt skön helg!
Kraaaam
Ulrika

Vi i Villa Ville kulla sa...

Hahahahaha ja det är nog bäst du förklarar dej riktigt ordentligt annars kan det bli helt fel!!!!
kanon häftig va hon sonja iaf.
ha en mysig helg!
Lotta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...