torsdag 19 januari 2012

100%

Detta är min första vecka som heltidsarbetande och det känns.
Det är inte mycket med mig när kvällen kommer, inga sömnproblem här inte..
Mina inredningsideér får stiga åt sidan lite.. det finns fortfarande många av dem och de pockar på uppmärksamhet.. Kanske är det dags att börja på något redan till helgen. Frågan är bara vilket jag ska börja med... :)

Beijan, javisst är det säkringshållare i porslin som fått nytt uppdrag som ljusstakar.. :)

Imorgon är det fredag, fint det!
Må så gott!/E.

6 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Rolig återvinning! Rätt snyggt oxå. Kram Pia

Lisa sa...

Men du så fiffigt att göra så av dom. Riktigt gulligt.Förstår att du är sliten. Ta de lugnt allt väntar kvar därhemma..

Kram Lisa

EM sa...

Perfekt att kunna använda elgrejorna så, nu när de nya elcentralerna tar över.
kram elsamarianne

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Jobbar man heltid så känns det i slutet på veckan, fredagskvällar tex så är inte jag mycket att umgås med inte.. vilken härlig idé med ljusstakarna :) Fint och lite industri i ett o samma.
Ha en fin kväll, imorrn är det äntligen fredag.
Kram
Jessica

Lantligt i vitt sa...

Men så fiffigt tänkt!! Jättesmart idé ju :))

Det tar hårt att arbeta mycket då man ej är van :/ du får vila upp dig i helgen!

önskar dig en fin fredag!
Varm kram Sofia

Unknown sa...

Tack vännen då vet jag vad jag kan göra med dom som ligger o skräpar. Ha en skön helg nu utan måsten Kram Beijan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...