söndag 15 januari 2012

Pom-pom-pom

Idag håller vi oss inomhus och
kurerar snuviga, hostiga barn.

Jag har ägnat större delen av dagen åt att sy. Det är så roligt så jag knappt kan sluta. Barnen lägger in sina beställningar vartefter jag blir färdig.. Pojkarna H och N har fått varsin randig påsmössa (ni vet en sådan som hänger som en påse baktill.. :) med sin begynnelsebokstav på.

Lilla D ville ha en kjol.

Det blev en riktig snurrkjol med pom-pom nertill.. Och den går perfekt att snurra i, den lilla modellen blev alldeles yr..

Vad hittar ni på en söndag som denna?

E.

2 kommentarer:

Lantligt i vitt sa...

Åh så mysig att sy!!! :)) perfekt söndagssyssla när vädret inte vill vara så kul..

Verkligen jättesöt kjol.. kan tänka mig att det är roligt att snurra med den på hihi!
Ha det så fint denna söndag!
Kraaam Sofia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Va duktig du är att sy :) Inte en av mina bästa egenskaper :)
Tänk att superheron va en liten tjej :))
Kram
Jessica

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...