söndag 8 januari 2012

Jullovets sista dag.

Nu är julen nerstoppad i lådor för den här gången.
Bara stjärnljusstakarna och amaryllisarna får vara kvar..
Jag tog nog ut mig på tok för mycket i fredags, för gårdagen fick spenderas i soffan..
Där låg jag sjuk och eländig och tyckte synd om mig själv..
Missade store pojken H's första innebandymatch gjorde jag också..
Fy, vad det var synd om mig!
För er som undrar blev det 7-7 i matchen.. :)
( Amaryllis Art no 4314 Nelson Garden)
Idag är jag på benen och känner mig ganska ok. Sista dagen på jullovet och i morgon börjar jobb och förskola/fritids igen, så här finns det inte tid att vara sjuk mer.
Det ska bli roligt att jobba igen... man saknar allt de där goa eleverna!
Önskar er en härlig söndag!
Må så gott!/E.

6 kommentarer:

EM sa...

Hoppas du kan återhämta dig helt så att du orkar ta nya tag det nya året.
kram elsamarianne

Vitt hus med svarta knutar sa...

Synd att du blev sjuk och missade matchen, men huvudsaken är att komma på benen nu när det är dags att börja jobba igen.

Vad cool han ser ut Svante, han kanske inte är någon bra städhjälp, men han kanske delade med sig lite värme när du var sjuk=)

Ha en fin början på nya veckan!
Kram,
Regina

Photo by Maria sa...

Hoppas du är helt frisk till i morgon..

Ha en fin kväll och morgondag..

Kram Mia

Vintage House sa...

Vad tråkigt att du blev sjuk och hopps du känner dig bättre...
fin fin amaryllis....

ha en mysig söndagskväll...
kram
sandra

Petra / Popetotrora sa...

Jag börjar också jobbet imorrn efter ett långt jullov, men jag känner mig inte alls så laddad som du, tyvärr. Men men... det kanske ger sig när jag kommer dit.

Blommiga Karin sa...

Skönt att du mår bättre nu. Vilka fina amaryllisar du har kvar där hemma. Själv har jag plockat undan allt juligt och längtar efter vårfärger...:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...