måndag 30 januari 2012

I'm back!!!

Hej allihopa!
Det blev en ofrivillig bloggpaus för mig..
Nu sitter jag här med lånat mobilt bredband.. Telefonen är stendöd sedan en vecka och så även nätet.. Så frustrerande! Galet egentligen... Va, vad gjorde vi innan datorn och nätets tid?
I helgen som gick blev det lite ompiffande i datorhörnan..
När jag ändå inte kunde sitta framför datorskärmen, tog jag tag i omgivningen..
Resväskor och lådor är verkligen toppen! Ingen som kan se all bråte som finns där i inte..
Den söta lilla översta hade jag själv som barn.. Då med dockkläder i.. Önskar er en trevlig kväll.. Min spenderas nog här.. :) Har en hel del bloggar att gå igenom... Må väl!/E.

6 kommentarer:

idémakeriet sa...

Ja du jag håller med dig om att det känns konstig att det inte fungerar med dator och allt.
Helt plötsligt är man utan och då känns det att man inte kan göra någonting. Man kan nästan inte minnas den tiden när det inte fanns datorer.
Fint med de gamla resväskor.
Kram gerda

Villa Ryttarängen sa...

Usch! Att inte vara uppkopplad är lite frusterande. Vilka fina väskor du har, resten med. Kram Pia

Vintage House sa...

Så fint du har gjort det och resväskor är perfekt förvaring...
Ja verkligen hopplöst att inte vara uppkopplad...
kram
sandra

EM sa...

Så fint!
Vi hade nog alla en liten fin papp-väska med dockkläder... min var också röd, med svarta kanter.
Ja vad gjorde vi utan uppkoppling? Man får ju rent panik när det strular. Har både landlina och mobilt, snacka hängsle och livrem...
kram elsamarianne

Lisa sa...

Välkommen åter du fina..Härliga bilder du har på alla dina fina saker. Hoppas du får ha kontakt med omvärlden nu..

Kram Lisa

Marie - Systrarna sa...

Å jag älskar dina väskor! Känns som om man aldrig kan få för många.... Har faktiskt planer på att slänga ut min byrå och ha väskor istället... Får se hur det blir med det. Har tusen planer för sovrummet just nu.
Vill också passa på att säga att jag verkligen gillar ditt bloggande! I min smak.... Kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...