torsdag 12 januari 2012

Köket i bilder

Godmiddag!
Nu var vi på ruta ett igen...
Lilla D är sjuk, feber och hosta.. och jag är hemma med henne..
Att inte de där bacillerna kan ge med sig snart!
När jag ändå är hemma och det är någorlunda dagsljus, även om jag tycker att det är en rätt mörk och rengnig dag, passade jag på att fota lite i köket. Tror att det var länge sedan jag visade några bilder därifrån.
Min tanke och förhoppning är att golvet ska bytas under året. Ett vitmålat trägolv som i många av husets övriga rum vill jag ha.
Planerna är som vanligt många, de ska bara sättas i verket också..
Nu vill min lilla febertös bygga lego... bäst att lyda..
Ha en bra dag!/E.

7 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Oh vilket underbart fint kök, så stor och ljust.
Verkligen härligt att laga mat o baka i kan jag tro.
Ha en fin dag och hoppas lilltjejen kryar på sig.
Kram
Jessica

Unknown sa...

Hejsan!
Vad tråkigt när basillerna bara går runt. Hoppas lilla Doris piggar på sig snart.
Vad roligt att få se helhetsbilder från ert fina kök.
Ha de gott, kram Ing-Britt

idémakeriet sa...

Oj jobbigt när de små är sjuka men då har man tid att skämma bort de lite extra. Sjuktid innebär oftast också mystid med mamma.
Krya på din lilla sjukling.
Vad mysigt ditt kök ser ut!
Tack för dina söta ord inne hos mig, det värmer.
Kram Gerda

Lantligt i vitt sa...

Hej!

Inte kul med sjukdom.. känns som dom flästa små barn är sjuka denna årstid! Och det tar bara om.. Hoppas hon blir piggare snart! :)

Jättemysigt kök..så ljust och fint! Såg ut att ha en jättefin kran i köket :) ja vem skulle inte vilja ha riktiga trägolv.. Det får jag drömma vidare om så länge!

ha det så gott!
Kraam Sofia

Photo by Maria sa...

Hoppas febern gett med sig, inget kul att vara sjuk..

Vilket mysigt kö ni har..

Kram Mia

Anonym sa...

Vilket ljuvligt kök, stort härligt och vitt;)

Hoppas lillan kryar på sig inte alls roligt när de är sjuka

Stina sa...

Åh!! Din kitchen aid!! Är du nöjd? :)
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...