tisdag 11 november 2008

Ljus var det här.

Idag stod det ljuspåsar på agendan och det blev det också..
Det är toppen med tisdagar, då slutar jag tidigt..... så idag hann jag med både drop-in fika på barnens förskola, eller dagis som jag envisas att säga och att pyssla lite hemma.
Dessutom är ju inte kvällen slut ännu så jag tror jag hinner sy lite andra grejer, men vad det är får ni se en annan gång.

Ljuspåsarna är gjorda av gamla lakan som jag har skarvat med handvirkad gammal spets, sedan knöt jag bara ett snöre med en fransk lilja runt.

/E.

8 kommentarer:

Vitt och nött sa...

Va söta dina ljuspåsar blev! blir extra mysigt tycker jag.

fin blogg du har, har precis hittat hit! får ja länka dej till min blogg?

Kram ellen!

Anonym sa...

Vilka söta ljuspåsar du har sytt, ger ett härligt sken genom spetsen.

Kram P

johanna sa...

Visst är det härligt med sådana dagar då man hinner med allt=) Jättefint!
Kraaaam

IKT i min vardag sa...

Kanonfina ljuspåsar! Idag är det min lediga dag då jag ska försöka hinna så mycket som möjligt...men hinner bara hälften ;)

Vad pysslig du är :)

Kram

Millas hem sa...

Så duktig du är, de blev jättefina!!
Kram C

lottens vita och gröna sa...

otroligt söta ljuspåsar evelina!
varmkram lotten

Leamarlené sa...

Jätte fina ljuspåsar du har gjort. Visst är det kul att pyssla...och avslappnande med.

Kram, Marlene

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Hihi...håller med dej, leker helst inte utomhus med barnen under vinterhalvåret...har förfrusit mej tillräckligt många gånger under min tid som hästtjej.
Fast det är klart, slasket är inte nå´t vidare det heller...äh, får satsa på ett hus i spanien som pensionär;)
Kram på dig! Camilla

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...