lördag 8 november 2008

Singstar och gräsänka...

Det var länge sen... men veckan som gått har jag haft fullt upp med allt från utvecklingssamtal, överraskningsfest till gårkvällens tjejfest. Vi var fem glada tjejer som träffades hemma hos mig, efter drygt en flaska vin var och tilltugg åkte "Singstar" fram.... Klockan hann bli en bra bit över midnatt innan vi gav upp och det känns i både huvud och hals idag.... Hela denna helgen är jag "gräsänka", sambon min har åkt på kurs och lämnat mig och barnen hemma. Lite pyssel har jag i alla fall hunnit med mellan vardagssysslorna. Jag såg en fin krans som Fru Skrot hade gjort och blev så sugen på att prova själv. Jag rev bitar av ett lakan och knöt dem på en stomme av ståltråd, snabbt gick det och riktigt fint blev det också.
Fina julettiketter hittade jag i en affär i byn...
Ett kors har jag också knåpat ihop idag...
Nu ska det nattas barn!/E.

6 kommentarer:

Leamarlené sa...

Oj vad kul ni har haft det...underbart med tjejträffar.

Fina pyssel har du hunnit med.

Kram, Marlene

Anonym sa...

Åhh ni verkar ha haft det väldans så trevligt, singstar det älskar JAG men kanske inte dom som är omkring mig...:-Dälskar att sjunga men gör det inte så bar.
Vilken häftig krans du har gjort, gillar den verkligen!
Hoppas du får en bra vecka nu som gräsänkling!

Kram Pernilla

LOPPISLIV sa...

Mysig kväll ni har haft, tjejkvällar behöver man ibland då och då. Det var en väldigt vacker krans du pysslat ihop, och av lakansbitar, vilken härlig idé så enkelt men ändå så vackert. Önskar dig en härlig kväll. Kram Paula

Vitt är vackert sa...

Så fint pyssel! Singstar är ju RIKTIGT kul! Särsklit med lite vin under västen...

Tack snälla för den underbara vinsten! Den har kommit fram nu, och är ju sååååå söööt!!!!
Tack!

Kram Ellinor

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Vad kul ni måste ha haft det :)
Åh, en sån fin krans...jag kanske måste ge mig på att göra en själv någongång ;P

Kram Therese

Malin sa...

Vilken vacker krans, en sån måste jag också prova att göra =)
Kram Malin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...