onsdag 19 november 2008

Vingar och party

Inredningspart, är det någon som har varit på det?
Ikväll ska jag gå på ett i alla fall, det ska bli spännande.... Klädparty, kryddparty och lite andra partyn har man ju varit på men aldrig inredning... Undra vad det är för slags grejer som säljs? Kanske mest designprylar? Jag får återkomma med en rapport senare....
Igår sydde jag dessa änglavingar, det är ett mönster från "Tilda-serien"... Jag ville dock inte ha de så stora så jag minskade mönstret lite...
Nu vill småkillarna spela bandy, bäst att vara till lags... Trevlig kväll/E.

15 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Låter skoj med ett inredningsparty!

Kram Annica

Anonym sa...

Hoppas partyt blir roligt! :-)

Leamarlené sa...

Visst är dom vackra änglavingarna. Har sytt massor av dom som jag ska sälja på marknaden.

Läste i någon tidning om inredningsparty. Dom sökte försäljare. Såg ut att vara fina saker....lycka till.

Kram, Marlene

Anonym sa...

åh vilka fina vingar :) funderar själv på att börja ha inredningsparty, de jag har kontakt med heter Perfect Home och säljer lite blandade grejer, New England/shabby mycket klassiskt! gå in på perfecthome.se så ser du utbudet :)

stor kram sara

Anonym sa...

Jag läste att du också är ifrån de småländska skogarna. vart befinner du dig mer precist?

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Oj du lär skriva vad dom hade för inredningssaker.
Dina vingar blev så otroligt fina.
Kram Irene

Anonym sa...

ja, jag kommer ifrån eksjö :-)
en liten stad.

Vitt och nött sa...

hoppas det blir kul! låter väldigt roligt..
fina vingar du gjort!

ha en bra dag!
Kram

LillaFlisan sa...

Tack för din kloka kommentar!
dEn gör mig så glad.
Du har verkligen rätt!!

Din blogg är jättefin!

Kram

Flisan

Fake cake sa...

Oh va glad jag blev att jag hittade hit...fick en massa pysselideer nu:)


Tack för det

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Gokväll! Tack för gullig kommentar hos mig ja länkar till din fina sida.. nu ska jag titta vidare hos dig..kram o trevlig söndagskväll

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei hei! Håper du hadde det kjekt på innredningsparty. Jo, jeg har vel vært på et slikt der de solgte diverse pyntesaker, men ikke noe som jeg syntes om.Håper det du var på hadde finere saker.
Skjønne englevinger du har sydd, mye arbeid du har lagt ned der. Veldig fine!!!!!
Ha det godt da, så blogges vi ved.
Klem

Eva sa...

vilka söta änglavingar du har sytt.

Mjuka sa...

Iredningsparty låter väldigt spännande!! Vingarna blev jättefina
kramkram M

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Har aldrig varit på något inredningsparty,men det låter spännande... Hoppas du berättar sedan!
Kram
Marie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...