söndag 16 november 2008

Söndag igen

Jaha, då var det söndagskväll igen... Helgen hinner inte börja förren den är slut, men lite smått och gott har jag hunnit med i alla fall.
I lördagskväll var vi hembjudna till F och A, jag passade på att fota deras nytapetserade matrum... Så här fint blev det!
Vi har fått en ny "familjemedlem" i helgen också, en liten highlandcattle-kalv har flyttat hit. Vi är lite oense om vad det lilla livet ska få heta, men det lutar åt Grålle. Andra namnförslag är Brunis (av 4-åringen) och Grönis (av 2-åringen)..
Pyssel som blivit till under helgen....
Jag har även fixat iordning vår toalett, äntligen efter fyra år har jag fått fälla upp skötbordet.... ... och oj.... vad mycket plats det blev! Bilder från toan får ni se imorgon.
/E.

8 kommentarer:

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Jättesöta hjärtan!
Vilken härlig blogg du har
Kommer snart tillbaks!
Jeanette

Viola sa...

Så rart pyssel du skapat, så fint med prismorna, härlig blogg du har, du får så gärna titta in till mig om du har lust, ha det bra i veckan som kommer, kram VIOLA

Tulipa sa...

Hej!
Tack för din kommentar. Jag blev väldigt glad!
Vad du verkar duktig på att sy.
Gulligt mad namnförslagen...helst så skulle man väl vilja vara alla till lags när det gäller de olika namnen?!
Ha en bra start på nya veckan!
Kram Tulipa

Englagård sa...

Hej, jag har nyss hittat till din blogg som är så fin. Mycket pyssel och fina bilder. Det gillar jag:)

Kommer snart igen
kram Karina

Gårdsromantik sa...

Så vackra de där hjärtana var!
Blir dpännande att få se din nystylade toalett.

Kram Maud

På min gatan i stan sa...

Va fint dom hade det! :-)

Kram!

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Ja visst är det skönt när man får städa undan skötbordet! Det blir så mycket extre plats som man glömt bort att man hade..=plats för mer pynt;)
Söta hjärtan!!

Kramar Camilla

Skomakartummen sa...

Så fin tapet och kakelugn. Kul att få titta in i andras hem. Så söta hjärtan du knopat. Kram sari

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...