tisdag 4 november 2008

UTMANING!

Marlene med bloggen Leamarlenés har gett mig min första utmaning. Reglerna för utmaningen är följande:

* Länka den som utmanar dig och sätt in dessa regler på din blogg.

* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Usch, det känns svårt men nu kör vi...

1. Jag har två pojkar på 4 och 2 år, bor med min sambo, två hästar, två katter, två higlandcattles och en hund i ett hus i skogen.

2. Mitt huvud är fullt av nya ideér, därför har jag alltid flera projekt på gång samtidigt och är tyvärr gladare i att starta igång än att färda upp.

3. Jag är beroende av socker, kan nästan göra vad som helst för lite kakor eller en påse godis.

4. Älskar att sova länge på morgonen, har ett uruselt morgonhumör.

5. Tycker om att vara hemma själv (men det händer inte så ofta sedan barnen kom) eller att vara vaken på kvällarna/nätterna när övriga familjen sover.

6. Jag är oerhört klumpig, slår och skadar mig ofta. Mina ben ser ut som en 3-4 årings med ständiga blåmärken. Att stryka utan att bränna mig är en stor konst.

7. Biter tyvärr på naglarna...

Skickar raskt vidare utmaningen till följande:

Vitt är vackert

Annas hus på landet

Mon Unique

Fint hemma

My Lovely Things

Galleri Hönshuset

Lottens vita och gröna

Hoppas ni vill anta utmaningen. /E.

9 kommentarer:

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Tack för utmaningen, kul o få veta lite mer om dig =)Jag har redan blivit utmanad med samma frågor, så svaren kommer ikväll =)

Vilka härliga bilder du visar oss. Ha en härlig kväll. Kram Pirre

lottens vita och gröna sa...

hallå, den har jag på "g", så den är på tänkar stadiet, kul att veta lite mer om dig!

ha en underbar vecka! varmkram lotten

Millas hem sa...

Lilla fågeln på rakspegeln har jag också...så sött att sättaden som du gjort!
Kram Camila

Unknown sa...

Hej på dej,

Ville bara säga 1000 tack för att Du alltid är så gullig och lämnar en liten rad då du besöker min sida.
Värmer!
Är inte lika flitig och duktig själv!

Ha det gott!
kramisar Jeanette

Anonym sa...

många utmaningar här ute...

vilke fin blogg du har, vilka söta hjärtan.
kram

maiju sa...

Hej, kikar in hos på första gången... Rakspegeln ser bekant ut, tror att jag har en nästan likadan, så charmig tycker jag! Ser att jag missat en superkul utlottningen, trist...

Kram Fru Skrot

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

hihi*..har oxå fått den utmaningen..
Blev så nyfiken på dina hästar...
Är själv en gammal hästtjej...
Kramar Camilla

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Kikar bara in för att önska dig en trevlig helg :)

Kram Therese

Mjuka sa...

Rolig utmaning!! Så fin vinst du lottade ut!
kram M

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...